lördag 13 oktober 2007
Min enda erfarenhet av asiatisk mat fram till i sommras var lite olika kina/thai/indiska resturanger här i sverige. Men i Maj åkte jag transsibiriska järnvägen till Kina och där blev ju intresset för asiatisk mat ännu större, och det var väldigt kul att testa det enorma utbudet av mat i Beijing och Hong Kong!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar