söndag 14 oktober 2007

På bilden nedan ser att det finns pommes frites på bordet, tyvärr. Det är för att amerikanska turister inte klarar sig utan fet skräpmat en enda dag, typ. Annars märkte man ju att maten i Kina är allmänt nyttig, inga mängder med friterade feta saker precis. Nästan all Kinamat man äter i Sverige har ju försvenskats så den ska passa oss bättre, sås är väl ett exempel som man inte såg mycket av.

Inga kommentarer: